Miben tudok segíteni?

Érdeklődj a következő email-címen: 

                       delegal@vanami.hu

 

Szolgáltatások

A virtuális asszisztensek munkája

 

A virtuális asszisztencia (VA) nem egy kifejezett szakma, hanem inkább egy sokéves tapasztalatra alapuló, távolról végezhető rugalmas munkavégzési forma.

Fő feladata a tehermentesítés.

Az asszisztens szó jelentése: olyan tevékenység, amely során valaki segít, támogat másokat egy feladat vagy projekt elvégzésében.

A virtuális asszisztens sokoldalú, nagyon sok mindent tudnia kell, de nem profi marketinges, vagy designer, ezt  ne is várjuk tőle. Viszont megbízóját széleskörű tapasztalataival sikeresen tudja tehermentesíteni, hatékonyabbá tenni vállalkozását az adminisztrációs feladatok átvállalásával.

Feladatait saját eszközökkel, otthonról végzi, saját időbeosztása szerint.

Számlát ad a munkájáról, amit elszámolhatsz költségként, és nem te fizeted utána a járulékokat, és az irodai költségeket.

Az, hogy a virtuális asszisztens mit vállal át a megbízójától az mindig attól függ, amiben egy előzetes konzultáció keretében megállapodnak.

A megállapodás részletei legyenek precízen megfogalmazva, adj neki egyértelmű utasítást az elvégzendő feladatokról. 

Add meg neki az egüttműködés elején a szükséges támogatást ahhoz, hogy minél gyorsabban, és pontosabban betanulhassa a feladatokat.

Adj neki szabad kezet a munkához, de a végén beszéljétek meg, hogy így gondoltad-e, és ha nem, akkor egyeztessetek.

Mindig értékeld a munkáját.