Miben tudok segíteni?

Érdeklődj a következő email-címen: 

                       delegal@vanami.hu

 

ADMINISZTRÁCIÓ

Levelek (papír alapú is) írása, rendezése, kiküldése,

ügyfelekkel való kapcsolattartás.

Sablonlevelek megírása, kiküldése.

Adatgyűjtés, adatrögzítés, piackutatás.

Általános adminisztráció

 

Számlák megírása, elküldése,

összerendezése a könyvelő részére.

Kimutatások készítése.

Hivatali ügyintézés

Adminisztratív szolgáltatásaim keretében vállalom a papíralapú és digitális levelezésed teljes körű kezelését.

Megírom, rendezem és kiküldöm a szükséges dokumentumokat, biztosítva az ügyfeleiddel való folyamatos kapcsolatot.

Sablonleveleket készítek és küldök ki, így tudok hatékonyan, időt és pénzt takarítani meg a vállalkozásod számára.

Az adatgyűjtés, adatrögzítés és piackutatás során pontosan rendszerezem és elemzem, azokat az általad meghatározott de általam bekért adatokat, amelyekre szükséged van, hogy mindig naprakész és releváns adatok álljanak rendelkezésedre.

Általános adminisztrációs feladatokat is vállalok, beleértve a számlák elkészítését, elküldését, valamint azok összerendezését a könyvelőd részére.

Kimutatásokat készítek a pénzügyi folyamataid átláthatósága érdekében, és szükség esetén hivatali ügyintézést is végzek, hogy a vállalkozásod zavartalanul működhessen.

Az én feladatom, hogy a háttérmunka gördülékeny legyen, fő tevékenységükre tudnak fókuszálni.

Tapasztalatomnak köszönhetően képes vagyok nagy mennyiségű adathalmazok átvizsgálására és rendszerezésére, legutóbb például több mint 10 000 adatból válogattam ki a valós és releváns információkat, ezzel időt és energiát takarítva meg ügyfelem számára.